Algemene verkoopsvoorwaarden

Deze verkoopsvoorwaarden zijn van toepassing op de online verkoop van tickets voor evenementen georganiseerd door de Koninklijke Harmonie Vrank & Vrij Nazareth (hierna "de vereniging" genoemd). Door het aanschaffen van een ticket gaat u akkoord met deze verkoopsvoorwaarden.

Aankoop van tickets

Tickets kunnen uitsluitend online worden gekocht via de door de vereniging aangegeven kanalen.

De vermelde ticketprijzen zijn inclusief btw. Eventuele extra kosten, zoals transactiekosten of administratieve kosten, worden duidelijk aangegeven tijdens het aankoopproces.

Na het voltooien van de betaling ontvangt u een bevestiging van uw aankoop per e-mail. Het is uw verantwoordelijkheid om te zorgen voor een geldig e-mailadres.

Betaling

De betaling van tickets moet onmiddellijk en volledig plaatsvinden via de aangeboden betaalmethoden.

De vereniging is niet verantwoordelijk voor technische problemen of fouten die zich tijdens het betalingsproces voordoen.

Levering van tickets

Na succesvolle betaling ontvangt u de gekochte tickets in digitale vorm op het opgegeven e-mailadres.

Het ticket bevat een unieke code die recht geeft op toegang tot het desbetreffende evenement. Zorg ervoor dat u deze code bij aankomst kunt voorleggen, digitaal of afgedrukt.

Annulatie en herroepingsrecht

U heeft het recht om uw aankoop te annuleren, op voorwaarde dat de annulatie uiterlijk 24 uur voor aanvang van het evenement plaatsvindt. Annulaties binnen deze termijn worden niet aanvaard.

Om aanspraak te maken op het annulatierecht, dient u contact op te nemen met de vereniging via onderstaande contactgegevens:

• Telefoon: +32 476 58 23 95
  • E-mail: harmonieorkest.nazareth@gmail.com

Bij annulatie binnen de toegestane termijn van 24 uur, zal de vereniging het volledige aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terugbetalen via dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop.

Annulaties buiten de gestelde termijn of zonder contact met de opgegeven contactgegevens komen niet in aanmerking voor terugbetaling.

Overdraagbaarheid van tickets

Tickets zijn persoonsgebonden en mogen niet zonder toestemming van de vereniging worden doorverkocht of doorgegeven aan derden.

De vereniging behoudt zich het recht voor om bij het ontdekken van fraude of illegale doorverkoop, het betreffende ticket ongeldig te maken.

Aansprakelijkheid

De vereniging is niet aansprakelijk voor verlies, schade, diefstal of vernietiging van de door u aangeschafte tickets.

In geval van annulering van het evenement door de vereniging zelf, heeft u recht op terugbetaling van het volledige ticketbedrag, maar de vereniging is niet aansprakelijk voor bijkomende kosten die u zou hebben gemaakt, zoals reis- en verblijfskosten.

Privacy en gegevensbescherming

Uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de geldende wetgeving inzake gegevensbescherming (GDPR).

De verzamelde gegevens zullen uitsluitend worden gebruikt voor de verwerking van uw ticketaankoop en communicatie met betrekking tot het evenement.

Wijzigingen aan de verkoopsvoorwaarden

De vereniging behoudt zich het recht voor om deze verkoopsvoorwaarden op elk moment te wijzigen. Wijzigingen worden van kracht zodra ze op de website van de vereniging worden gepubliceerd.

Toepasselijk recht en bevoegde rechtbank

Deze verkoopsvoorwaarden worden beheerst door het Belgisch recht. In geval van geschillen zijn uitsluitend de rechtbanken van het arrondissement waar de vereniging is gevestigd bevoegd.