Harmonieorkest Nazareth viert start 175-jaar

Het wordt een bijzonder jaar in 2025 voor "Harmonieorkest Nazareth" aangezien we ons 175-jarig jubileum vieren. Om deze mijlpaal op gepaste wijze te markeren, hebben we besloten om er met z'n allen op uit te trekken. De knoop is doorgehakt, de bestemming is bepaald: Trier. Maar wat staat er eigenlijk allemaal op het programma voor deze gedenkwaardige reis?

Muzikale hoogtepunten

Een van de hoogtepunten van onze reis zijn de twee geplande concerten, waarbij onze jeugdmuzikanten en de ervaren leden van de grote harmonie samen zullen optreden. Het eerste concert vindt plaats op de idyllische binnenplaats van Brunnenhof in Trier, waar we een aperitiefconcert zullen verzorgen. Onder de stralende zon en omringd door de historische architectuur van deze betoverende locatie, zullen onze harmonieuze klanken de sfeer verrijken en het publiek betoveren.

Het tweede concert belooft even memorabel te worden, met een middagoptreden bij het bezoekerscentrum Atrium-Cloeff in Orscholz. Hier zullen we onze muziek laten weerklinken te midden van een prachtig landschap, waardoor zowel de bezoekers als wijzelf worden ondergedompeld in een magische ervaring.

Verrijkende activiteiten

Naast de muzikale hoogtepunten staan er ook diverse activiteiten op het programma om onze reis naar Trier nog onvergetelijker te maken. Zo zullen we een fascinerende rondleiding krijgen in de Bierbrouwerij Bitburg "Erlebniswelt", waar we meer te weten zullen komen over het brouwproces en de rijke geschiedenis van dit ambachtelijke vak.

Een ander hoogtepunt van onze reis is een ontspannende bootvaart over het mooiste gedeelte van de Moezel, van Bernkastel-Kues tot Kröv. Terwijl we genieten van het prachtige landschap en de rustgevende omgeving, zullen we samen herinneringen maken die een leven lang meegaan.

Daarnaast krijgen we de kans om de natuurlijke schoonheid van de regio te verkennen tijdens een bezoek aan het boomtoppenpad "Saarschleife", waar we vrij kunnen rondlopen en genieten van het adembenemende uitzicht op de omringende natuur.

Comfortabel verblijf

Om onze energie op te laden voor al deze spannende activiteiten, zullen we verblijven in Hotel "Bitburg" in Bitburg. Hier kunnen we ontspannen en genieten van het comfort en de gastvrijheid van dit uitstekende hotel, zodat we fris en uitgerust zijn voor al het moois dat Trier te bieden heeft.

Al met al belooft onze reis naar Trier een onvergetelijke ervaring te worden, vol muziek, avontuur en samenzijn. We kijken er enorm naar uit om samen deze bijzondere mijlpaal te vieren en herinneringen te creëren die voor altijd bij ons zullen blijven. Harmonieorkest Nazareth leeft, en we vieren het met trots en enthousiasme!

Redacteur: E.M.

Geschreven op