Lenteconcert - Jeugdharmonie

Lenteconcert van Jeugdharmonie Nazareth betovert publiek met muzikale talenten

WhatsApp_Image_2024-04-21_at_14.12.56_1.jpeg

Op zondag 21 april werd het publiek van Nazareth getrakteerd op een betoverend lenteconcert, georganiseerd door de jeugdharmonie onder leiding van dirigent Wim Van Volsem. Het evenement vond plaats in CC De Zwaan waar jonge muzikanten hun vaardigheden ten toon spreidden voor een enthousiast publiek.

Het hoogtepunt van de ochtend kwam toen de laatste drie stukken werden opgevoerd, waarbij de jeugdharmonie werd vergezeld door de kinderen van het jeugdkamp. Dit kamp, dat met succes plaatsvond tijdens de paasvakantie, bood de jonge deelnemers een kans om hun muzikale talenten te ontwikkelen onder begeleiding van ervaren instructeurs.

De symbiose tussen de jeugdharmonie en de jonge deelnemers van het jeugdkamp resulteerde in een prachtige uitvoering die het publiek in verrukking bracht. De aanwezigen werden meegenomen op een muzikale reis vol emotie en vreugde, waarbij de harmonieën van de instrumenten samensmolten tot een harmonieus geheel.

Voor degenen die deze talentvolle jeugdmuzikanten in actie hebben gemist, is er goed nieuws: het volgende optreden staat al gepland. Op zondag 19 mei om 18 uur zullen de jeugdmuzikanten schitteren tijdens het streekbierweekend, waar ze samen met de grote harmonie het publiek zullen betoveren met hun muzikale kunsten. Mis deze kans niet om deze getalenteerde jongeren in actie te zien!