Unieke Samenwerking Koninklijke Stadsfanfaren Izegem & Harmonieorkest Nazareth

Unieke Samenwerking Brengt Magische Avond van Muziek naar Izegem

Het is met groot genoegen dat we aankondigen dat Harmonieorkest Nazareth een bijzondere avond van muzikale betovering zal brengen naar de prachtige stad Izegem. In een unieke samenwerking met de Koninklijke Stadsfanfaren Izegem, belooft deze avond een onvergetelijke ervaring te worden voor alle liefhebbers van harmonie- en fanfareklanken.

Op zondag 30 juni 2024, om 17:30 uur, zullen muziekliefhebbers samenkomen in de sfeervolle omgeving van de Art'Iz Kunstacademie in de regio Izegem, voor een avond die de zintuigen zal prikkelen en harten zal veroveren.

De avond krijgt een extra speciale tint dankzij de sterke band van onze dirigent, Wim Belaen, met de stad Izegem. Als geboren en getogen Izegemnaar en directeur van de gerenommeerde Art'Iz Kunstacademie, brengt Belaen een uniek vleugje thuis naar dit betoverende concert. Bovendien hebben ook enkele muzikanten uit ons orkest een bijzondere connectie met de stad van borstels en schoenen!

Van meeslepende melodieën tot opzwepende ritmes, de avond zal een diversiteit aan muzikale emoties brengen, van de meesterlijke composities van Maslanka tot de betoverende klanken van Davoren. Dit concert zal een schitterende showcase zijn van passie, talent en muzikale meesterschap, gebracht door twee vooraanstaande orkesten.

Tickets zijn verkrijgbaar via onze website www.ksfi.be. Mis deze kans niet om deel uit te maken van een onvergetelijke muzikale reis. We kijken ernaar uit om jullie allemaal te verwelkomen voor deze magische avond in Izegem!

Tot dan!